אבני חן וקריסטלים

 
כתבות אחרונות
מכירה בסיטונאות מכירה בסיטונאות
מתנות מקוריות מישראל מתנות מקוריות מישראל
שיווק ומכירת מזכרות לנוצרים ותיירים בסיטונאות שיווק ומכירת מזכרות לנוצרים ותיירים בסיטונאות
מתנות ומזכרות לתיירים מתנות ומזכרות לתיירים
חדשות ומבצעים
מרכז המתנות והמזכרות מישראל לחו

 


Our unique collection of Premium Holy Anointing Oils are all Hand Crafted in Israel using Extra Virgin Olive Oil made from olive trees located around Jerusalem. Every oil is scented and mixed according to ancient Biblical recipes using natural Essential Oils and fragrances carefully sourced from the Middl
and Far East

מתנות לנוצרים מארץ הקודש לפרטיים לחברות ומוסדות וכן מכירה סיטונאית לכמויות גדולות
ניתן לקבל אריזות מתנה ומיתוג לחברות
שמן משיחה מירושלים,מים קדושים מהירדן.מזכרות מעץ זית
מתנות ומזכרות מישראל לתיירים

גולשים ממליצים
מתנות למוסלמים
מתנות לארצות ערב
מתנות למוסלמים
מתנות ממותגות אפשרות לתוספת הקדשות בהזמנה מראש
ספרי קוראן
מסבחות ושרשראות תפילה
מגנטים מוסלמים
קרמיקה מוסלמית
קישוטים איסלאמים לרכב ולבית

מכירה בסיטונאות
נקודת חן חיפה יצרנים ומשווקים של מזכרות מארץ ישראל
לכל הדתות

מוצרי יודאיקה
מתנות לנוצרים

ים
מתנות למוסלמים
מתנות לבאהים

אבנים חלוקים אבנים חצי יקרות וקריסטלים

המרכז לייצור ושיווק מתנות ומזכרות מישראל לנוצרים ,מוסלמים ,יהודים ובאהים
 

 

אגת טורטלה

אגת טורטלה, אבני מרפאאגת זו מכילה בתוכה קונכיות מאובנות. התנועה הספיראלית של הקונכייה מדמה את תנועת הקונדליני (אנרגיית החיים והריפוי) ושואפת תמיד כלפי מעלה. תנועה ספיראלית מלמדת על ניצול אנרגטי מושלם של משאבים, ועל התקדמות מושלמת שמנצלת כל חלון הזדמנות. אגת טורטלה מחזקת יצירתיות ותנועה, משחררת פחדים וחסימות ובכך פותחת בפנינו אפשרויות להתקדמות.
טובה לריפוי אוזניים, ורטיגו, אפילפסיה.

 

אובסידיאן סנו-פלקס

אובסידיאן סנופלקס, אבני מרפאאבן זו עוזרת בהסקת מסקנות. לעיתים אנו מסיקים את המסקנות הלא נכונות על מצב או על אדם כי משהו מסמא את עינינו. זה יכול להיות מתוך פחד להודות בדבר מה או לבצע פעולה שעלולה לערער את יציבותנו הפיסית. אובסידיאן פותחת את עינינו ומאפשרת לנו תהליך של הבנה ועיכול אמיתיים של המציאות שלפנינו. עוזרת לבהירות מחשבה וביטחון עצמי לצעוד בשלווה בשבילי החיים.
לחיזוק מערכת העיכול, טובה במיוחד לבעיות עצירות.

 

אוונטורין ירוק

אוונטורין ירוק, אבני מרפאמלמדת שצמיחה באה קודם כל מבפנים ואז פורצת החוצה. צמיחה היא תהליך בו האדם מגלה את עצמו על ידי הקשבה פנימית. האוונטורין מחדדת את החושים ומעצימה רגשות, כמו זכוכית מגדלת דרכה ניתן לראות ביתר קלות מהי הדרך. מעודדת העזה, פתיחות, צמיחה. מעוררת להזדמנויות חדשות.
טובה לחיזוק השרירים.

 

אוניקס מרבל

אוניקס מרבל, אבני מרפאמופיעה בצבעים שונים: לבן, בג'-אפור, ירוק, אפרסק. ניתן להבחין בקווים גליים על הגביש. ייחודה של האבן בכך שמרגיעה ומעודדת זרימה עם החיים. מחזקת את ההבנה שאין צורך בהתנגדויות בחיים. קבלה של אחרים ושל אירועים בחיינו מתוך שלווה פנימית עוזרת לנו להתקדם למקום בו אנו שואפים להיות.
מחזקת עצמות ומקלה על כאבים בגפיים.

 

אוניקס שחורה

אוניקס שחור- שוהםמחברת אותנו למקור, לשוב ולהיזכר מי אנחנו ומה הם החלומות והרצונות האמיתיים שלנו. האבן מלמדת אותנו לשמור תמיד על חיבור עם המרכז הפנימי שלנו, מרכז שנותן לנו את העוצמה והייחוד שלנו. עוזרת לנו לקבל באהבה את הבחירות שעשינו בחיים ולהתמודד איתן.
מחזקת את הכליות, את חוש השמיעה, השיער והציפורניים.

 

אופלית קוורץ, אבני מרפאאופלית קוורץ

לבן שקוף ועליו נצנוצים בגוונים שונים בשילוב עם קוורץ.
מחדדת בהירות מחשבה ותובנות של השכל, מעניקה השראה, עוזרת לפזר "עננים" ממחשבותינו. 

 

אמזונייט כחולה

אמזונייט כחולה, אבני מרפאנותנת את הכוח לבטא ולהגיד מה אנו חושבים באמת, ללא פחדים, ללא סייגים. מעניקה אומץ לבטא דעה ולהביע רגשות, לפעול מתוך תפיסת עולם אישית, מתוך אמת פנימית. מעודדת לפעול מתוך אמונה אישית, ללא חשש מתגובת הסביבה. יש להאמין בכוח הפנימי ולהבין שאחריותו של כל אדם היא להיות הוא עצמו.
טובה לריפוי כאבי גרון, ולאיזון בלוטת התריס (פרא-תירואיד).

 

אפצ'י טייר

אפצ'טייר, אבני מרפא, קריסטליםעוזרת להתבונן מבעד לדמעות, מעבר לסערת רגשות או כאב ולמצוא עוגן. במצבים של טלטלות חיצוניות, פחד וכאב, עוזרת לשמור על מרכז ועל מקום של שקט ממנו אפשר לפעול. מעניקה יכולת להבין לעומק את הדברים ואת הסיבה להתרחשותם במקום ליפול קורבן לסבל ולכאב. מאפשרת עיבוד והתמרה של כאב לצמיחה ואהבה.
עוזרת בשיכוך כאבים רגשיים, ובחיזוק הטחול.

 

אפופילייט

אפופילייט ירוקה, אבני מרפאמנצנצת וקסומה, מחברת לתחושות של אופטימיות וקלילות. מביאה שמחה, מעודדת להסתכל באמונה מחודשת על החיים ולראות את היופי שבהם. עוזרת לאזן מצבים רגשיים, להבין לעומק את דרכי חיינו. טובה מאוד למצבים של דכדוך, חוסר אמונה ביופי החיים.
מומלצת בחום בכל פינה ולכל מטרה.
מגבירה ראייה אינטואיטיבית וסקרנות.

 

אמטיסט- אחלמה

אמטיסט אחלמה, אבני מרפאמעניקה שקט פנימי ושלווה, משחררת את המחשבות מטרדות היומיום ומדאגות, ומביאה למודעות שיש השגחה עליונה שמכוונת אותנו בדרך. אמטיסט עוזרת לבטוח בעצמנו ובאלוהות בתקופה של שינויים בחיים. מעודדת יצירתיות, מפתחת את הדמיון ועוזרת לאדם להבין את המציאות היומיומית דרך החלימה והדמיון. מפתחת את היכולות העל-חושיות ועוזרת בקליטה של מידע מרבדים שאינם חלק מהמציאות הגשמית.
טובה לנדודי שינה, לחלימה טובה יותר, לשקט נפשי, לכאבי ראש.

 

אמרלד- ברקת- אזמרגד

אמרלד-ברקת, אבני מרפאחוכמת הלב. מאפשרת כנות רגשית עמוקה העוזרת בבניית יחסים של אמון ואהבה. עוזרת לפתח מערכות יחסים ולהביאן לרמה עמוקה יותר של אינטימיות ושל שותפות. עוזרת בהבנת תהליכים רגשיים על ידי עיבוד מחשבתי. מניעה חיפוש אחר הרמוניה וצמיחה ביחסים אינטימיים.
מחזקת את מערכת העצבים.

 

אקוומרין- תרשיש

אקוומרין-תרשיש, אבני מרפאעוזרת לשחרר דפוסי מחשבה מיותרים, מקדמת את התרחבות התודעה. התודעה הינה דבר מתרחב השואף לשבור את גבולותיו שוב ושוב. אקוומרין דואגת לכך שברגע שמחשבה גבוהה נכנסת לתודעה- תשתחרר מחשבה נמוכה אשר מונעת הפנמה והתרחבות של התודעה. שוטפת ברכות כאבים רגשיים ומעניקה שלווה זכה, בהירות וקלילות. תומכת בהתחלה רגשית חדשה. עוזרת בניקוי רעלים מהגוף, ולריפוי הגרון.

 

בלאדסטון

בלדסטון, אבני מרפאנקראת 'אבן הדם' בזכות יכולתה לרפא אנמיה וחוסר ברזל בדם. מעניקה את היכולת להתמודד עם החיים בהווה, מזמנת תחושה של מאמץ עבור עצמי. ברזל והמוגלובין מעניקים את היכולת להתמודד עם המציאות ועם אתגרים בחיים. מעניקה תחושת חוסן כמו אומרת: "אני יכולה להתמודד עם כל דבר שנקרה בדרכי". בלאדסטון היא בצבע ירוק כהה עם נקודות אדומות.
לריפוי אנמיה וחוסר ברזל בדם.

 

בלו לייס אגת (אגת תחרה כחולה)

בלו-לייס אגת, אגת תחרה כחולה, אבני מרפאכמו גלים נעימים של ים, מנענעת אותנו לשקט פנימי וקצב רגוע. עוזרת לעשות סדר במחשבות, להביא לתוכנו שקט ושלווה. עוזרת לנקות את הראש ממחשבות מטרידות ולפנות מקום לעיקר. כך ניתן לשמוע את קול האינטואיציה או ההדרכה הגבוהה אשר פעמים רבות פשוט נעלמים ברעש האינסופי של מחשבות קדחתניות.
טובה לריפוי הגרון, לאיחוי עצמות, לכאבי ראש.

 

ג'ייד- ירקן

ג'ייד, אבני מרפאמעניקה סבלנות ורוגע לעונד אותה. מעודדת גמישות בקבלה של דברים ואנשים חדשים. מחזקת הבנה במערכות יחסים, מאזנת את הלב מבחינה רגשית. מביאה את הגוף למצב של רוגע בו הוא יכול לרפא את עצמו. מחזקת את הלב, הכליות ומערכת החיסון. מרפאה בעיות עיניים, מסייעת בניקיון הדם.

 

ג'ספר אדום

ג'ספר אדום, אבני מרפאמעניקה נחמה, כמו חיבוק מלטף של אם. מעניקה תחושת הזנה, יציבות והגנה. מחזקת את הביטחון הפנימי ביכולת להתמודד עם דברים שהחיים מזמנים לך, ללא שפיטה וביקורת עצמית. מחזקת חוסן רגשי, ומעניקה לגיטימציה לתחושות רגשיות. טובה לחיזוק הכבד, הקיבה והדם.

 

גרנט פיירופ- נופך

גארנט (פיירופ) נופך, אבני מרפאממריצה ומחזקת את זרימת האש של אנרגיית החיים. מעניקה את היכולת לאסוף את כוחותייך לשם שינוי מהותי בחיים, נותנת דחיפה עוצמתית להגיע למטרה. הגרנט מחברת לשגשוג, דינאמיות, ניצול הזדמנויות, חיוניות ושפע. מחברת אותך ליכולתך המקסימאלית, למיצוי הפוטנציאל שנמצא בך.
טובה לחיזוק המערכת המינית, כאבי גב תחתון.

 

המטייט

המטייט, אבן הדם, אבני מרפאמעניקה את ההבנה שרק בהווה קיימת אפשרות לשינוי. עוזרת להתמקד בהווה ולקחת אחריות על המציאות, להאמין ביכולת האישית לשנות את אותם דברים שאינם מוצאים חן בעינינו. טובה לאנשים שיש להם קושי להתמודד עם "הכאן והעכשיו". מחזקת את מערכת הדם, מחזקת כבד וכליות, מצוינת לאנשים הסובלים מלחץ דם נמוך.

 

זינקייט

זינקייטמעוררת שפע, חיות, תשוקה לחיים. מעודדת עוצמה יצירתית פורצת מתוך אש פנימית. מאפשרת לאדם לנוע בחיים בתשוקה ומוטיבציה מלאים. מעוררת תשוקה מינית ומעניקה חדוות חיים מחודשת.
מחזקת את המערכת ההורמונאלית, המערכת המינית.

 

טורמלין ורוד

טורמלין ורוד, אבני מרפאמעוררת שמחה, התרגשות והתלהבות כלפי החיים. טורמלין וורוד זו ההתאהבות בחיים, הצהרה חגיגית שהאהבה בטוחה וכדאי לאהוב ולהביע רגשות. מסלקת מעצורים מהלב, משחררת מהלב רגשות צער מהעבר ועוזרת לשוב ולבטוח בכוחה של האהבה. פותחת את הלב לנתינה וקבלה של אהבה.

 

טורמלין ירוק

טורמלין ירוק, אבני מרפאמחדשת אנרגיות, מעודדת צמיחה והתחדשות, מחברת לחדוות היצירה.
מחזקת אותנו להקרין החוצה את עוצמתנו ולממש את יעדינו. מושכת הרבה שפע ורווחה.
מחזקת, מרגיעה ומרפאה את מערכת העצבים, מצוינת לטיפול בעייפות כרונית ובתשישות.

 

טורמלין שחור

טורמלין שחור, אבני מרפאאבן עוצמתית ביותר להענקת הגנה מאנרגיות שליליות ומהשפעות של הסביבה. עוזרת להציב גבולות בריאים בחברה, כדי להימנע מאותם מצבים בהם אנשים סוחטים ממך כוחות ולא פועלים בהרמוניה עם הצרכים והרצונות שלך. כדאי לשאתה במקומות בהם הנגטיביות רבה, וגם במקומות שאנו חוששים מפניהם כמו: בתי קברות, בתי כלא, בתי חולים. שימוש בטורמלין שחור במצבים אלה עוטף את הגופים ויוצר מעטה הגנה. מוכרת כאבן ששומרת מפני "עין הרע".
מעניקה ביטחון, מרחיקה פחדים וחששות.

 

יוניקייט

יוניקייט, אבני מרפאמאזנת נתינה וקבלה, במיוחד אצל אנשים שנפתחים מהר מידי, נותנים את עצמם וסומכים על אחרים יותר מאשר על עצמם. יוניקייט עוזרת לבנות חומות וגבולות בריאים בין האדם לסביבתו ולכן טובה לאנשים אמפטיים. מחזקת את הלב ואת האמונה העצמית ובכך עוזרת לאדם לא לוותר על עצמיותו למען הערכה ואהבה מאחרים.
מחזקת את אזור הלב, טובה לגמילה מהתמכרויות ובעיות נשימה.

 

כלציט אופטית זהובהכלצית אופטית זהובה, אבני מרפא

עוזרת למצוא את קו האמצע במצבים של דואליות. כאשר אנו מתלבטים בין שני דברים ולא יודעים במה לבחור. כלציט עוזרת להגיע להחלטה הנכונה עבורך. בצבע הזהב יש אפקט של תמיכה, רכות, חום. מורידה לחץ, ועושה את ההתמודדות לקלה יותר. אבן שעובדת על הגוף המנטאלי, ומחזקת יכולת הבנה, ריכוז וחשיבה.

 

כלציט כתומה

כלציט כתומה, אבני מרפאמעודדת ספונטאניות ופתיחות לחשיבה חדשה, מה שהיה נכון לאתמול הוא לא בהכרח נכון להיום. עוזרת לשחרר דפוסי חשיבה שאינם לתועלתנו בתחום של מיניות, תזונה, פעילות גופנית ויצירתיות. מעודדת שמחה וקלילות ומלמדת שלא צריך לקחת הכול בצורה רצינית כל כך.
משמשת גביש ריפוי עוצמתי בזמן מחלה.

 

כלציט דבש

כלציט דבש, אבני מרפאעוזרת להכניס מתיקות לחיים. מגמישה ומרחיבה את המחשבה, שלא תהיה נוקשה ומקובעת, ופותחת לצורות חשיבה גבוהות יותר כדי ליצור בחיינו אינסוף אפשרויות של צמיחה. מתמירה את צורת החשיבה על הנאה ועונג, ספונטאניות ושמחה.
טובה לניקוי האיברים הפנימיים מדלקות וגידולים.

 

כלציט ירוקה

כלציט ירוקה, אבני מרפאאבן מנטאלית, עוזרת להרחיב ולהגמיש את גבולות המחשבה. בתהליך הריפוי עוזרת בשינוי דפוסי מחשבותינו כדי שנוכל לתפוס מציאות גדולה יותר. מתאימה לשימוש במקרים של דלקת פרקים, שיגרון או בעיות בחוט השדרה. מסייעת בכל פגיעה שבה נגרם נזק לרצועות באחד מתחומי הספורט. צבעה הירוק מקרר, עוזר להוריד חום ולרפא כוויות. מעודדת צמיחה והרמוניה, להתפתח מעבר לגבולות שלי, ולהבין שיש אינסוף אפשרויות לריפוי.

 

כלציט כחולה

כלציט כחולה, אבני מרפאעוזרת בהפנמת ידע חדש וביישומו. טובה לאנשים שאוהבים ללמוד, שואפים לדעת ולהבין יותר אך לא מוציאים החוצה את כל הידע שצברו ב"ספריית המוח"... עוזרת לאנשים להשתמש בידע הנצבר וליישמו בכדי להתפתח ובכדי לתת לעולם מפרי דעתם.
מחזקת זיכרון וריכוז.

 

 

לאפיס לזולי

לאפיס לזולי, אבני מרפאעוזרת להתחבר לחוכמה פנימית ולחזק את האינטואיציה. משתמשים בלאפיס בכדי לשנות דפוסי חשיבה ישנים ולשחרר תבנית התנהגותית חוזרת. להבין שמחשבה יוצרת מציאות, וכל אדם יכול להחליט לאיזו מציאות הוא מעוניין להתחבר. הצעד הראשון לכך הוא הסקת מסקנות חדשות ושינוי דפוסי חשיבה.
לחיזוק המערכת החיסונית, ריפוי הגרון ובפרט בלוטת התריס, לריפוי עיניים, גרון ואוזניים, להקלה על סחרחורת וכאבי ראש.

 

ליאופרד סקין

לאופרד סקין, אבני מרפאמלמדת לתת מרחב מחודש ליחסים שלי עם עצמי ולהבין שהצרכים שלי אינם רק פיסיים כגון שינה ואוכל, אלא גם צרכים נפשיים ורוחניים שחשוב להקדיש להם זמן. אחד הדברים החשובים בתהליך ריפוי הוא הזכות לכאב. האבן נותנת לגיטימציה לכאב פיסי ורגשי, הכרה בכאב ובזמן שלוקח לכאב להירפא.
עוזרת בריפוי בעיות עור שונות כגון: אקנה, פסוריאזיס.

 

לפידולייט

לפידולייט, אבני מרפאמרגיעה את המחשבה ומנטרלת מחשבות קדחתניות ואובססיביות, עוזרת לאזן בין האונה הימנית לשמאלית, בין מודע ותת-מודע ובכך מספקת ידיעה פנימית מתי לפעול מתוך האינטלקט ומתי מתוך הרגש. עוזרת לשחרר את הצורך בשליטה בחיינו ולהתמסר לכוח גבוה יותר המדריך את צעדינו באהבה. מחברת לעולמות גבוהים ומביאה שלוות נפש ושמחת חיים.
טובה לטיפול בפטריות, בעיות מחזור, שרירים תפוסים ומתח.

 

מונסטון

מונסטון, אבן ירח, אבני מרפאכשמה כן היא- אבן הירח. הירח מסמל השתקפות ומחזוריות. מונסטון היא אבן של תקווה והתקדמות, היא עוזרת לצמח מתוך שמחה ולא מתוך כאב. עוזרת להבין את העוצמה שבמחזוריות, להבין שיש לנו הזדמנות להתחיל כל פעם מחדש.
מחזקת את שלפוחית השתן והמעי הדק. טובה לכאבי מחזור ולתופעות של גיל המעבר.

 

מלכית

מלכית, אבני מרפאעוזרת ליצור יחסים כנים ואמיתיים של אדם עם עצמו. מלמדת להשתמש ברצון האישי כדי ליצור כל מציאות שאדם חפץ בה, כל עוד הרצון הוא אמיתי. עוזרת לקפוץ מעל משוכות של פחד וכאב, מעוררת אומץ, נחישות וכוח רצון לפעול בדרך המתאימה לנו ליצירת הצלחה בחיים.
מחזקת את הכבד ומסלקת רעלים מהגוף.

 

סאנסטון

סאנסטון, אבני מרפאאבן של התקדמות וביטוי עצמי. עוזרת ביצירת זהות חזקה ובלתי תלויה. היכולת ללכת על פי הקול הפנימי ולהיות המנהיג של עצמי. מלמדת להאמין ולבטוח בעצמנו, כל אדם יודע מה הכי טוב בשבילו. ניתן להשתמש בה כדי לפתח כושר מנהיגות ויכולת התמודדות עם מצבי לחץ. מחברת למקום של אמונה בעצמי ובכוח עליון.
מחזקת ברכיים ושלד, עוזרת בחיזוק הקול.

 

סודלייט

סודלייטהתחברות לסודלייט עוזרת בחיבור לתחושת אלוהות בחיי היום-יום. עוזרת בחידוד החושים והתבוננות מעמיקה על המציאות כך שנבחין בזעיר אנפין בתוכנית האלוהית. מעוררת את התחושה שיש חוקי קארמה ביקום ושום דבר אינו מקרי. כך גם מתעורר הרצון להתפתח ולחוש את ההכוונה האלוהית.
מאזנת את בלוטת התריס, מחזקת את צינורות הלימפה, מקלה על אלרגיות, מסייעת בטיפול בבעיות עיניים.

 

סולפור

סולפור, אבני מרפאפורצת ומאירה, שורפת באורה העצמתי כל פחד וכאב. מלמדת את האדם להתחבר לעוצמה האישית ולהעריך את עצמו כראוי. מעניקה אופטימיות עצומה כמו אור גדול כל כך שלא מאפשר נוכחות של חושך. עוזרת להוציא את הטוב שבנו כבני אדם.
טובה לריפוי של דלקות ורעלים.

 

סיטרין

סיטרין, אבני מרפאמחדדת את התחושה של "מגיע לי": מגיע לי להיות מאושר, מגיע לי להרוויח משכורת גבוהה, מגיע לי לקבל יחס טוב ואוהב, ועוד ועוד. מעניקה תחושה חזקה של ביטחון עצמי ואמון בהצלחה האישית והחומרית. "קרן השפע" הגבישית, כסף מגיע למי שחושב שמגיע לו כסף...
לחיזוק הכבד, מטפלת בדלקות בשתן.

 

סלנייטסלנייט

אבן שמורכבת מ 70% מים. עובדה זו מלמדת שהאבן עובדת חזק על המערכת הרגשית, ופותחת מאוד לשינויים. כשזקוקים לתמיכה מלאה כדי ליצור שינוי מהותי, נשתמש בסלנייט. מהירות האור וכמות האור העוברת דרכה היא מהגבוהות שיש, וזה הופך אותה לאבן שמרחיבה את המודעות ומפתחת את המחשבה. טובה למצבים של חוסר בהירות ובלבול.

 

סמוקי קוורץ

סמוקי קוורץ, אבני מרפאעוזרת להכיר בגבולות היכולת של כל אחד. להתחבר לרצונות האישיים ולא לבזבז אנרגיה על מה שחושבים שמצופה מאיתנו. עוזרת לעשות הפרדה בין הצרכים והרצונות האישיים לבין אלו של אחרים, ולפעול מתוך בחירה שטובה לנו.
טובה לחיזוק הריאות, הכליות, מחלות גנטיות.

 

עין הנמר- טייגר איי

עין הנמר, אבני מרפאמסייעת לפיתוח כוח הרצון, עוזרת לראות מבעד למגבלות הבדויות של החוקים במישור הפיסי, ולראות כמה נפלא הוא מעשה הבריאה של אלוהים. מעניקה את היכולת להתבונן על מצב, לראות את התמונה השלמה על כל חלקיה מבלי לפספס דבר. מעוררת אומץ, הערכה עצמית, הגשמה עצמית, ואמונה בהשגחה אלוהית. מחזקת אמונה פנימית שאפשר להתמודד עם כל דבר שהחיים מזמנים לנו.
טובה לחיזוק המעיים.

 

עין הנץ

עין הנץ, אבני מרפאקרובת משפחה של עין הנמר. מסייעת לקבל נקודת מבט נכונה על נושאים או על מצבים בחיי היומיום. מעוררת שלווה פנימית וממקדת את קרן הריפוי למחלות הפיסיות בגופנו. כמו עין הנץ, מסמלת את היכולת לראות את החיים ממבט הציפור, להבין כיצד פועל העולם ולפעול בהתאם. מאפשרת להסתכל על הדברים מנקודת מבט רחבה יותר.

 

ענבר- אמבר

ענבר- אמבר, אבני מרפאהענבר הוא שרף עץ אורן בן מיליוני שנים, שבתוכו נכלאו, לעיתים, מיני חרקים, פרחים, ותכלילים שונים. עובדה זו הופכת את הענבר לבעלת ערך רב. ייחודה של האבן ביכולת הספיגה שלה. ענבר יכולה לספוג החוצה דלקות מהגוף ומחלות שונות, ובכך לסייע בריפוי עצמי. האור הזהוב של הענבר גורם לתחושה של התרוממות רוח, לשמחה, לקלילות, לחמימות. האבן נותנת את התשובה לשאלה הרווחת: "מי אני?". מעניקה הרגשת נינוחות נפלאה, ואת הפשטות כמה טוב להיות אני. עוזרת להבין מי אני כאינדיבידואל, להבין את ייעודי בחיים, מבלי לקחת אחריות על שיעורי חיים של הקרובים לי.
סופגת דלקות החוצה ומסייעת לריפוי מחלות.

 

פירייט

פירייט, אבני מרפאמחזקת את הרצון לפעולה, עוזרת להוציא לפועל רעיונות וליצור אותם בחומר, מעודדת שיתוף פעולה הרמוני עם אחרים, ממריצה, משמחת ומלהיבה, מעודדת גישה חיובית לחיים. טובה לאנשים פאסיביים ולאנשים שנוטים לדיכאון.    

 

פטרופייד ווד (עץ מאובן)

פטרופייד ווד, עץ מאובן, אבני מרפאקסמה של אבן זו נובע בין היתר מהיותה עץ מאובן. התמזגות המינרלים בעץ משמרים בתוכו את חוכמת הטבע. כל התכונות שעוזרות לעצים לצמוח בהרמוניה בטבע יכולות לעזור לנו להבין את חוקי הרוח ולצמוח בחיינו. האבן מעודדת לגמישות פיסית ואנרגטית, התייעלות, העמקת שורשים באדמה, והתפתחות מעלה לעבר השמש. עוזרת בהתחברות לשורשים קדומים ולמדריכים רוחניים.
טובה לחיזוק והגמשת השלד, טובה לכאבי גב שמקורם בשלד.

 

פלורייט ירוקה

פלורייט ירוקה, אבני מרפאמרחיבה את המודעות והתפתחות המחשבה על ידי הגברת המטען החשמלי בתאי המוח. פלורייט מקדמת את המחשבה ממימד מציאות אחת למימד גבוה יותר. מאפשרת לאדם לראות את המציאות שמאחורי האשליה, את הנצחי שבזמני, ואת האמת המסתתרת מאחורי האנדרלמוסיה. אבן זו עוזרת לפתח יכולת ריכוז גבוהה יותר. מכניסה רעננות לחיים ומקדמת אומץ רגשי. האומץ להעז ולחיות את חיי כפי שאני באמת רוצה וכפי שאני מאמין שמגיע לי. היכולת לנגוס בחיים, לקחת סיכונים מבלי לפחד, ולדעת לסמוך על היקום. מחזקת חניכיים ושיניים, יעילה בריפוי דלקות חניכיים וכאבי שיניים.

 

קוורץ גנרטור

קוורץ גנרטור, אבני מרפאגביש המעניק יכולת התבוננות, משפר את חדות מחשבה, מחזק זיכרון וריכוז. המבנה החד של הקוורץ ושקיפותו עוזרים לכוון מחשבה חדה ובהירה. קוורץ יוצר תנועה מכיוון אחד לכיוון שני, מתעל אנרגיה מהבסיס אל הקודקוד. בכוחו להעלות ולהציף רגשות ומחשבות, גם במקומות שאנו מנסים להסתיר מעצמנו. אין סודות בפני הקוורץ. גביש עם אנרגיה מאוד גברית. מגביר רמת אנרגיה בבית, מנטרל קרינה והשפעות שליליות של מכשירי חשמל.

 

קוורץ צהוב

קוורץ צהוב, אבני מרפאשילוב של קוורץ עם סולפור (גופרית). הקוורץ מעצים את תכונות הריפוי של הסולפור: מחטא, מנקה, פותח את מרכזי האנרגיה בגוף כמו שמש גדולה ומאירה. אבן זו מעניקה זוהר פנימי שמקרין החוצה, ועוזרת לחזק ביטחון עצמי.

 

קריסוקולה (ג'ם סיליקה)

קריסוקולה, ג'ים סיליקה, אבני מרפאאבן בעלת אנרגיה נשית, עדינה אך רבת עוצמה. מסייעת לריפוי בכל הקשור לאיברי הרבייה הנשיים: איזון הורמונאלי של המחזור החודשי, לשימוש לאחר הפלות, גרידות או ניתוחים לכריתת רחם, לתמיכה בשעת צירים ולידה. אבן שמקרינה שלווה, מחזקת אנרגיה נשית, עוזרת לנטרל כעסים, מרגיעה עצבים מתוחים, מקררת במצבים של חום גבוה וכוויות, מקלה על תחושת אשם. מעודדת סבלנות ורוך, הבנה וסלחנות, חמלה וצניעות. עבור גברים, שאינם מוכנים או מסוגלים להרגיש, זו האבן המושלמת לטיפול, עוזרת לרפא פצעים רגשיים.
 
 

קרנליאן

קרנליאן, אבני מרפאמחזקת יצירתיות, יכולת פעולה ועשייה. מתנת העוצמה, משפיעה חיות וחיוניות לרכז את מלוא העוצמה לפעול ברגע הנכון. מעודדת הגשמה, יצירה ומוטיבציה ליצור לנו מציאות אחרת. נוגעת עמוק בכאב שחלחל לתוך מערכות יחסים, ומעוררת תובנות על תרומתן לחיינו. עוזרת למצוא מחדש את עצמנו, ומתוך זה יוצרת בנו כוח ליצור חיים חדשים. 
מגבירה הביוץ, מנקה רחם ושחלות, מחזקת טחול, מעודדת ייצור אינסולין בלבלב, ביכולתה לנקות אבנים בכליות.

 

רובי- אודם

 



אנו נשמח לקבל הזמנות מיוחדות לפי דרישת הלקוח
ניתן לקנות בכמויות גדולות בהנחות משמעותיות ובמחירים סיטונאים
יש אפשרות לקבל אריזות מתנה
ניתן להזמין הקדשות וחריטות של ברכות ולוגו חברה בתאום מראש כפוף ללוח זמנים סביר
למחלקת סיטונאות ומשלוחי חו"ל נא לפנות לסופי בטלפון נייד 054-6818597
תודה

חנות וירטואלית זו הוקמה ע"י יאללה   חנות וירטואלית  
רכישה מאתר זה הינה מאובטחת ב SSL 256BIT