אבני חן וקריסטלים

 
כתבות אחרונות
מכירה בסיטונאות מכירה בסיטונאות
מתנות מקוריות מישראל מתנות מקוריות מישראל
שיווק ומכירת מזכרות לנוצרים ותיירים בסיטונאות שיווק ומכירת מזכרות לנוצרים ותיירים בסיטונאות
מתנות ומזכרות לתיירים מתנות ומזכרות לתיירים
חדשות ומבצעים
מרכז המתנות והמזכרות מישראל לחו

 


Our unique collection of Premium Holy Anointing Oils are all Hand Crafted in Israel using Extra Virgin Olive Oil made from olive trees located around Jerusalem. Every oil is scented and mixed according to ancient Biblical recipes using natural Essential Oils and fragrances carefully sourced from the Middl
and Far East

מתנות לנוצרים מארץ הקודש לפרטיים לחברות ומוסדות וכן מכירה סיטונאית לכמויות גדולות
ניתן לקבל אריזות מתנה ומיתוג לחברות
שמן משיחה מירושלים,מים קדושים מהירדן.מזכרות מעץ זית
מתנות ומזכרות מישראל לתיירים

גולשים ממליצים
מתנות למוסלמים
מתנות לארצות ערב
מתנות למוסלמים
מתנות ממותגות אפשרות לתוספת הקדשות בהזמנה מראש
ספרי קוראן
מסבחות ושרשראות תפילה
מגנטים מוסלמים
קרמיקה מוסלמית
קישוטים איסלאמים לרכב ולבית

מכירה בסיטונאות
נקודת חן חיפה יצרנים ומשווקים של מזכרות מארץ ישראל
לכל הדתות

מוצרי יודאיקה
מתנות לנוצרים

ים
מתנות למוסלמים
מתנות לבאהים

אבני חן וקריסטלים


ניתן לבצע הזמנות בכמויות גדולות במחירים סיטונאים
על כל דברי העץ ניתן להזמין חריטת ברכות והקדשות בתוספת תשלום סמלי
אריזות מתנה לפי בקשה ללא חיוב נוסף



מקורן של האבנים בקליפת כדור הארץ, כאשר קיימים שלושה תהליכים שאחראים להגעתן של האבנים לפני כדור הארץ: תהליכים וולקניים, משקעים ושינויים בכדור הארץ. הקריסטלים פרט לאמבר, קורל ופנינים, הם גיבוש של מינרלים שנוצרו הודות לחום הגבוה, ללחץ שבתוך הגוף המותך של האדמה ולמינרלים שהיו בסביבה.
השפעתן של האבנים קשורה לאופן התגבשות הקריסטל. בעוד בסלע נוצרה התחברות של מינרלים יחד כתוצאה מתהליכים גיאולוגיים (תהליך מהיר), ההתגבשות של הקריסטלים איטית ביותר. הם מתגבשים מולקולה אחר מולקולה במבנה מוגדר, מדויק וברור. צמיחה או התגבשות זו דורשת כמות גדולה של אנרגיה אשר הקריסטל אוגר בתוכו, ומכאן מקור האנרגיה שבו. העובדה כי האבן אוגרת בתוכה אנרגיה ידועה שכן הקוורץ, כפי שכבר צויין, משמש למטרות שונות במדע, זאת עקב יכולתו להעביר פולסים חשמליים. פליטת האנרגיה מהקריסטל תועדה בצילומים כמעין הילה לבנה בהירה הנפלטת מהמרכז. האנרגיה הנפלטת מהקוורץ ומקריסטלים אחרים הינה צלולה ומשתלבת עם ההילה (אאורה) האנושית ומכאן תרומתה לריפוי.
בגופנו, כמו בכל דבר בטבע, ישנם מינרלים רבים, אשר חוסר איזון בהם עלול לגרום למחלה, לתחושות לא טובות, לעצבנות, חוסר ביטחון ועוד. כיוון שאבני הקריסטל מורכבים מאותם המינרלים אשר בגופנו, השימוש בקריסטל שבו המינרלים החסרים, יכול להביא לאיזון ולהרגשה טובה יותר.
אבני הקריסטל אוגרות בתוכן אנרגיה, כאשר סוג האנרגיה תלוי בהרכב המינרלי, במבנה הקריסטלי של האבן ובצבעה. אבן המכילה סידן למשל, תסייע בבעיות הקשורות לפרקים ועצמות, אבן המכילה פלורואיד תסייע בטיפול בבעיות בשיניים וחניכיים. (פרוט על הצבע יינתן בהמשך). אבן המתגבשת בצורת פרח למשל, תהיה קשורה לפריחה, צמיחה ויצירתיות.

האבנים, כך מתברר לי שוב ושוב, עושות את העבודה שלהן בהתאם לצורך האמיתי ולאו דווקא לפי הרצון של האוחז בהן. הרוזקוורץ למשל מוכרת כאבן האהבה בשל יכולתה לפתוח את הלב לאהבה ולשנות את אשר אנו משדרים בכדי שנשדר פתיחות לקבלת אהבה. עם זאת, ישנם אנשים שלאחר רכישת הרוזקוורץ או לאחר הענקתו לבן הזוג נפרדים ממנו. ישנם התוהים, הרי זו אבן אהבה אז למה פרידה ? האבן כפי הנראה עושה את מה שהיא צריכה. אם לאחר רכישה או קבלה של רוזקוורץ נפרדים מבן זוג כנראה שכך היה צריך להיות. עדיף לסיים זוגיות שבעתיד לא תהיה טובה בהקדם ולא לחכות שנים שאז הפירוד קשה ומורכב יותר והסיכוי להיכרות חדשה אולי קטן יותר.
הבלאדסטון למשל מאזנת לחץ דם נמוך או גבוה - היא מאזנת ולכן תהיה טובה לסובלים מלחץ דם גבוה או נמוך. הסרפנטיין מאזנת את רמת הסוכר בדם והסיטרין את מערכת העיכול כך שיכולה לסייע במקרים של עצירות אך גם במקרים של קלקול קיבה. ההשפעה של אבנים אלו ורבות אחרות שונה מאדם לאדם בהתאם לצורך.
האבן משפיעה בכך שהיא למעשה משנה משהו אצל האוחז בה. הרוזקוורץ, כפי שציינתי, מקושרת לאהבה כיוון שביכולתה לשנות את אשר האוחז בה משדר. הסיטרין המקושרת לשפע בעלת תכונות של ביטחון, אינטלקט, מערכות יחסים ותכונות אחרות המאפיינות את האבן אשר יכולות להוביל את האוחז בה לשפע, אך מעבר לזאת, ביכולתה של הסיטרין לשנות את התחושה הפנימית בהקשר של שפע ולגרום לאוחז בה להיות פתוח לקבלת שפע. הטורטלה אגת מקושרת למציאת עבודה וקידום בעבודה. זאת כיוון שהיא מחזקת כוח רצון, התמדה וביטחון. אדם המשדר תכונות אלו, יתקבל לעבודה מהר יותר מאדם אחר. תכונות אלו גם יאפשרו קידום.


חנות וירטואלית זו הוקמה ע"י יאללה   חנות וירטואלית  
רכישה מאתר זה הינה מאובטחת ב SSL 256BIT